sábado, agosto 25, 2007

jarabe (unplugged)

..

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Què foto més canyera... estan guapíssims ahí els de Jarabe... El Pau està molt afavorit...
De veritat, m'encanta... però se'ls veu amb els cables creuats...
I la cançò que cantaven en eixe moment... ais... què bona...
El de blau és guapíssim... si, eixe que ix en la foto, a la dreta... m'encanten les fotos que fas als grups de música... jajaja...
Va, en serio, original eres un rato... de veritat, me encantes... qui fa eixes fotos? sols tu... eres una crack!
molts besets... amb els cables creuats fa 15 hores! 15 hores!!!
muas muas
isa

wam dijo...

jajaja, si sé que al fons, molt al fons.. tagraden les meues fotos XD
paciència que ja vindràn fotos amb cares de gent.. o no XD
b7s!

Anónimo dijo...

No m'agraden... m'encanten! quan una parla de la seua amiga i de les seues fotos és perquè li agraden, no? i jo no pare de parlar de l'amiga que fa fotos a una Barbie i diu que ha estat en Roma!!! XD
jajaja...
besets... molts besets...
Isa
PD: casi 3 mesos sense fumar...
PD2: currar més de 15 hores perjudica seriament la salut...