miércoles, octubre 29, 2008

proyecto demian. guitarra.

.
.

6 comentarios:

Pere Tor dijo...

Vaja l'admósfera de la toma de la foto és molt original. K taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !.

wam dijo...

béee, i voooooos?

és wai la foto, eh! :D
gràcies!

Pere Tor dijo...

Ah. Very gut fandango.
D'aqui un rato m'en vaig a clase de risoterapia.
Perque ja em coneixes que sóc tremendament serios jo. I em feia falta, riure una mica. De mi mateix i de com va el món.
Riure sempre va bé.

ja, ja, ja...................

Pere Tor dijo...

Ah!. Perdó, la foto guai si.

wam dijo...

jajaja! =D

Pere Tor dijo...

A la sala de 100 m2. Hi ha 14 persones fent imitacions d'animals. Tenim una cabra, un gos, un conill, un pollastre, un cavall, un mono, etc.
No és una broma. És una sessió de risoterapia.

Ja, ja, ja.