domingo, noviembre 30, 2008

andrés suárez. girona - 2

.











.

11 comentarios:

Pere Tor dijo...

Ostres Wam m'agradaria veure fotos teves fetes a la llum del dia.
Totes les que veiem últimament són mig a les fosques, amb ambients carregats de fum.
Je je.
Per cert que están bé.

wam dijo...

home! menys mal que estan bé! XD
llum no havia, però fum ací tampoc! era un centre cívic i estava prohibit.

de qualsevol manera, tens raó.. me estoy encasillando! XD
a vore si canvie d'aires...

Anónimo dijo...

També podries posar una foto d'un pastís gran i sabrós...
Moltes felicitats, Wam! Per les fotos i pel dia de huí!!!

27 abracets dolcets...

PD: Si te digo que tengo guitarra me sacas en tu blog??? o sólo te sirvo con bigote???

Un beset molt gran des de la teua terreta...

wam dijo...

gràcies isa!
ja has eixit sense bigote al meu blog! (però amb fum) =P

un beset de pantomaca

Anónimo dijo...

No podries posar música al blog? Les fotos transmeten tot el sentiment que hi ha al moment que estan fetes... totes elles... però estaria bé que la gent que entra escoltara a l'Andrés...

La Conchita i ell podrien fer bon duo! :-P

besets

PD: t'he dit felicitats? XD

wam dijo...

http://es.youtube.com/watch?v=HFZNY8Mg7LQ

pd: sí =)

Pere Tor dijo...

Wam.
Ara ja estic tranquil, ja se que no hi havia fum.
Ostres anys ah! era impensable un concert de música sense fum.
Je, je.

Bueno algún dia ens pots posar algunes fotos fetes amb llum del dia. Porfa?. :)

Anónimo dijo...

I una actu??? què me dius???

mil besets, wam!!!

isa

Anónimo dijo...

Aburren ya este tipo de fotos

wam dijo...

les teues no avorreixen, eh vigape! dic, anónimo XD
recorde aquella estació.. =P

Pere Tor dijo...

Estic liat amb el Facebook, uf quina feinada.

Ah! per cert ja m'en descuidava.

Que tinguis unes Bones Festes.

Es que tinc un cap que tot se m'oblida.