jueves, noviembre 15, 2007

un café?

.mientras esperan
.

33 comentarios:

Xavipat dijo...

Un cafè negre, negre....
un bonic bodegó modern!
M'agrada com l'has tractat!

Anónimo dijo...

Flexo (c) reserved says....

y yo me pregunto porque no se me fue ofrecida alguna de esas dos chocolatinas... :'(

bonita foto... :)

Anónimo dijo...

Flexo confused....

perdon... tres chocolatinas :)

wam dijo...

gràcies xavi! sempre m'agrada voret per aquí :)

Flexo.. tres. e non ti piace il cioccolatto neeroooo =P

Pere Tor dijo...

El millor café de la meva vida, va ser un café irlandés que vaig degustar a Can Ceferino, establiment emblematic del Passeig Maritim de Vilanova.
Una bona companyia, una bona conversa, un lloc emblemátic i un café espectacular.
Han passat molts anys, però són d'aquells cafés que es recorden tota una vida.

wam dijo...

umm, m'aniria bé un d'eixos cafés inoblidables..

Pere Tor dijo...

Em sap greu wam, seguint la política de l'empresa on ens ha tocat treballar, en prou feines puc convidar-te a prendre el té.

wam dijo...

no t'amoinis pere, els cafés infinits s'han de trobar.. per sorpresa. ja en tindré el meu :)

Anónimo dijo...

Café no, però tens 2 mails...

i dos abraços grans... d'eixos inoblidables... I need!!

Pere Tor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

I si actualitzem el blog?
Ah, això de que sols hi ha 5 classes de té... jajaja.. el diumenge vaig estar a una teteria, Matahari, i la tipeta casi em mata per no saber que ella tenia 74 tipus de tés diferents... :P

mil besets

Pere Tor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Pere... m'estàs dient profesional de la fotografia? jejeje... no, no... xiquet... soc l'única d'ací que es lliura d'això... ni soc profesional ni fotografa...

Gràcies per contestar... tens raó... és com en els amics... en tens 4 o 5 bàsics i després la resta... Esther, eres bàsica per a mí!! Què fas en el pont??? necessite saber-ho, urgent!!!

mil besets

isa

Anónimo dijo...

AAAAAHHH!!! Algú interessat en currar este pont per mi??? XD
I, altra cosa,algú interessat en actualitzar este blog per Wam???
I, ja, per últim, algú interessat o interessada en prendre eixe café amb mí??? XD
jajaja...
Besets...

Dano dijo...

Copon lo que dona de sí un café...

si arribes a possar foto d'una paella amb cervessetes i demés no vull ni imaginar els comentaris que portaries...

Pere Tor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Q te pasas q tas desaparecida?????

Me kieres???????

PUXER

Baby Benz dijo...

Niña, café cuando quieras...un besito :)

Alicia (Jarabe de palo)

esho dijo...

Un bokeh guapo guapo...
Preciosa la foto, parece que sólo estén enfocados los chocolates (no la mesa, quiero decir)

wam dijo...

dano, pa la próxima un cocido madrileño XD

puxeritooo te kerooo

alicia! prontito ese café..

buzz! maravilloso mi 50mm, eh.. ^^

Paco Serra dijo...

Impresionantes fotografias, nebulosa, me dejas perplejo...Felicidades!!

Pere Tor dijo...

No podía deixar passar l'ocasió de escriure el comentari número 22. El problema és que no se que dir. La foto es xula? Si.
En blanc i negre? bueno jo l'hauria fet en color o millor encara en sépia.
Mira el més important, es que aquí hi han més de vint missatges, una colla d'amics que opinen i que saluden i un Puxer enamorat. Aqui hi ha vida, vida i al.legria, feliciats wam.

Anónimo dijo...

Fantástica foto, enhorabuena, ese negro es maravilloso

wam dijo...

gracias anónimo ^^
se agradecen este tipo de comentarios, pese a que me dé rabia el anonimato de los autores =P

Anónimo dijo...

actualiza, pecadora! xD

X***

Anónimo dijo...

Un cafe Ohhhhlalá.
Acompañado de un delicioso croissant.
Marchando.

hum...................

wam dijo...

mmmm y justo ahora que me acabo de levantar.. perfecto..
con quién tengo el gusto de tomarlo? =)

Pere Tor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
wam dijo...

jo no puc beure te. em sobrepassa. massa eteri. bu.
café olé! XD

para los que reclaman.. intentaré actualizar prontito. tengo problemas de hardware, y me da una pereeezaaaa...

Pere Tor dijo...

Mira Wam, si vols un café normal tens el de la máquina, pero ja saps com es. Si vols un bon café hi ha la cafeteria ohlala! del Centre Comercial que está millor. Un café i un croissant, será un honor per mi convidarte.
Sols espero que no s'enfadi ningú.
Que la gent de la feina xerra massa.

wam dijo...

ohlala! no el coneixia. no conec el CC més allà de la feina..
si s'enfaden, pitjor per a ells, serà per enveja! =P

Anónimo dijo...

Jo no m'enfade, però em doneu una eveja gran gran... disfruteu dels cafenets...

Pere Tor dijo...

Avui no he pogut anar a treballar perque la meva santa mare s'ha fracturat la pelvis. Així que el cafetonet quedará per un altra dia. De tota manera més important que el café, és fer petar la xerrada una estoneta y fer amics.(Uf aixó de fer amics a mi em costa un montón, algú em pot dir que és el que faig malament?). Immensament agraït.