viernes, junio 29, 2007

paciencia

.



Dienstag


.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Eixos peus no són teus, veritat?

PD: cómo me ponen los pies... mmm... creo que tenía que haber estudiado podología... mmm...
PD2: directamente, creo que tenía que haber estudiado. XD

Besets
Isa
PD: En Francia "PD" quiere decir "mariquita"!! ole! viva el Europride!!! oleee! Madrid ens espera!!!

wam dijo...

jajaja, no. no són meus, o massa contorsió per a fer la foto, no? XD
passa-t'ho d'allò més bé (i compram una impresora el dilluns, damuneuuuro XD)

Anónimo dijo...

No si no he deduït que eren d'altra persona per la contorsió que no existeis... sinò perquè són molt xicotets per a tu... XD
I si, et compraré mil impresores per a imprimir les teues boniques fotos...
Besets
Voré a la Rita este dissabte?

wam dijo...

rita farà festa privada en mogambo aprofitant que esteu totes les valencianes en madriz XD

Anónimo dijo...

Vaig tindre paciència... wam... vaig buscar a la Rita per totes parts... però no la vaig vore... aniria disfraçada...
Les tentacions són males? si és així lleva eixa foto dels peus... siguen poniendome... mmm...
VIVA LOS PIES!!!
besets
isa
Em deixes olorar els teus? XD jejeje

Anónimo dijo...

Sigo teniendo paciencia... pero si no actualizas pronto creo que terminaré perdiéndola...
A
C
T
U
A
L
I
Z
A
C
T
U
A
L
I
Z
A

wam dijo...

les tentacions són nor-males =P

ai.. si sapigueres com era la dona que tenia eixos peus.. XD

et deixaré olorarlos. abans o després de patinar? =P

Anónimo dijo...

Després, després... abans és tonteria...

Anónimo dijo...

Recuerda, wam, el futuro es hoy...

¿En el futuro actualizarás? XD

Besets mil, amoret meu!

Isa

Anónimo dijo...

Wam, estoy desquiciada... y tu no estás en el messenger para aguantarme... snif snif...
Mi vida va por ciclos... ciclos de 6 años... he dejado de fumar después de 6 años... y no sé qué más seré capaz de dejar... wam, te necesito!!!

besets

isa

Mariquita (PD): ESTOY MUTANDO!!!

Mariquita 2 (PD2): ME ESTOY RAYANDO!!! :-P

Anónimo dijo...

Isa, t puk ajudar...??? kmenses a preokuparme... Jo tb he deixat d fumar xo no duk més bé, pense... també fa ja 3 mesos... en fin, animate...

Anónimo dijo...

jejeje, gràcies May... no és el tabac el que em costa deixar... és altra cosa... és l'amor el que em costa deixar...
AAAAAH! res, que la vida és molt curta i hi ha que disfrutar-la...
gràcies pels ànims, xiqueta! :-)
besets
isa