sábado, julio 07, 2007

life

.

on 50 1.8


14 comentarios:

wam dijo...

sí, blogger se ha cargado los rojos ¬¬

Anónimo dijo...

Que la pitjor foto que faces mai siga tan guapa com aquesta. Besos.

wam dijo...

moltes gràcies nachodila. pel comment i per tot =)

Marco Antonio Raya dijo...

qué wapa.
y la foto también!

Marco Antonio Raya dijo...

por cierto, vivan los armarios verdes que conjuntan con las paredes rojas.y vivan los ojos a 50 que saben verlo. ole.

wam dijo...

gracias marco. por lo de la foto también ^^
vivan los IS que miran los 50 que miran :*

Anónimo dijo...

xiketa, que es aixo??? mola... vols eixa decoració per a la nostra futura casa? besets mil

isa

wam dijo...

vull la decoració que tu vullgues si ten vens amb miiiii futura companya de pis i de ron-ron! ^^

Anónimo dijo...

Com que si me'n vaig amb tu? ui, ui, ui... primera discusió de parella... jo no me'n vaig amb tu... tu te'n vens amb mi... XD ací, al poble, on tota la vida hem estat... ui, mai pensí que ho diria... jo quedar-me ací... jejeje...
isa
PD: comença el nou cicle!!! XD

wam dijo...

No hi ha nou cicle en aldaia! sempre igual, sempre igual.. putis i marujes.
vineteeeen

Anónimo dijo...

Sempre igual? jejeje, sempre igual? si fa més de 6 anys que no faig algo en aldaia! crec que és hora de tornar... estic preparada... vull estar i/o convertir-me en maruja o puti!!! bo, no... jejeje... però vull aborrir-me novament de la rutina del poble!!! el trobe a faltar! i sense tu el poble no és el mateix!!! buaaa, no em deixes!!!

wam dijo...

pos vineteeeen, podrem marujear de les veïnes iguaaal, i pensaràn que som novies iguaaaaal com en aldaiaaaaa
vingaaaaaaaa ^^

Anónimo dijo...

tas afincada a barcelona i parles k aki som totes, veïnes marujes o putis???

en kin kantó stik jo??? k fort...

wam dijo...

quan dic putis i marujes estic parlant d'aldaia =)