domingo, octubre 21, 2007

sarajevo (troubled islam)

..

7 comentarios:

Xavipat dijo...

Aquesta serie de fotos de Sarajevo és al·lucinant!!

Has tornat a anar? o són les que ja tenies que alguns 'mestres' (com ara sm) t'han ensenyat a treure tot el suc amb el processat??

La que va guanyar el concurs de canonistes de draganització.... és digne del mateix Dragan!!

ai xiqueta, xiqueta, com has aprés!!!

wam dijo...

no hi he tornat, és que me les guarde en la recàmara XD i encara en queden!!
fa molt que sm no m'ensenya res XD és tot anar provant. moltes gràcies xavi!

Anónimo dijo...

Draganitzaquè...??? jeeee! a mí hablame sinsillo... sufísie!!!

Si, xiqueta, som sòc tan entesa amb este món t'ho dic jo també... es nota el processat, que has treballat molt i molt bé la foto... xè, tu, quin processat!
SUFISIE!!!

jejeje... qué mala es la envidia, leche!
mil petonets!!!
isa

Dano dijo...

digues q si Isa, un processat sense igual i un roig de la paret que ha quedat molt.. roig.

pa cagar-se i no torcar-se.

Pd: ara vaig a la güiquipedia a buscar al sr Dragan.. :S

wam dijo...

jajajaja, però si m'ha quedat rebonicaaa, XD

b7s xiquets! i que viva andrejz dragan ^^

Xavipat dijo...

XX-DD

és que em tronxo!!!

Anónimo dijo...

A vore... tanta cultura... està molt bé la foto, però no té res a vore amb el Dragan... és molt diferent... hi ha d'altres de la wam que sí que són més paregudes a les del senyor Dragan... o inclós millor que les d'ell...
Encara que la draganització em posa molt trista... i huí no és un dia alegre que digam... així és que no poses huí cap foto que no em fassa riure!!!
Gràcies